onsdag 28 april 2010

Måste bli frisk för snart är det..

..VALBORG!

Det suger verkligen oerhört hårt att jag inte kommer att kunna spendera valborg i Uppsala i år. Det är tradition! Nu är jag fast i Kalmar. Vad händer här på Valborg liksom? Aja, man får väll göra det bästa av det helt enkelt. Loves roliga kompis kommer till oss, så det lär ju liva upp stämningen det också. Hoppas vädret kommer vara någorlunda ok! Men SHIT vad ska man göra? Nu har man inget båtrejs i Fyrisån att se fram emot, inge mys i ekonomikumparken, inga fester man spontancrashar och ingen hemmafest i min uppsalalägenhet att avrunda kvällen med. Fan, Kalmar better bring it on, annars blir jag djupt besviken. Här kommer lite gamla Valborgsbilder. FAN va kul vi hade! Kommer sakna mina favorit-brudar och grabbar....puss på er.

2007





















2008






















2009






1 kommentar:

susanna sa...

Hur kan era valborg vara så soliga? ;) Det regnar alltid här den dagen!

Sv: Haha! Jag har också läst den och den var lite småkul under läsandets gång :P. Vissa jämförelser som författaren hade med olika kön och arkitektur var "lite" överdrivna ;)