onsdag 2 juni 2010

jag ser ett slut. och en början.

Näst sista veckan i skolan är avklarad. Ja, det är bara onsdag, men den är ändock avklarad, för resten är ledigt och det betyder Uppsala för min del! Skall vara med på en välförtjänt ceremoni och få mitt kära Masters-diplom för den underbara studietiden i Uppsala. Master... vist låter det nice? Att man inte presenterar sig som Master Elena oftare, haha! Nej, det kanske skulle låta knasigt. Ehh..

Hur som helst så ska det bli gött att träffa kära uppsalavänner och ha lite happy times tillsammans igen. Kära Etage ska besökas och berikas med mina fantastiska kareokeinsatser haha! Nja, sjunger väll sådär, men det är ju så roligt så det går inte att låta bli, om man är som jag. Ska bli riktigt nice! Förtränga det sista grupparbetet och hemtentan i ytterligare några dagar med andra ord. Great Success!

Vad kommer sen då? Sommarlov? Nej nej - jobb heter det. Gött med jobb och gött med pengar men när fan ska jag så sova?.....nu kanske....

Japp, dags att sova! Imorgon väntar den 7 timmar långa färden med herr Swebus. Inte great success, men vad ska man göra?!

Här får ni bild på mig och love från förra sommaren i Mother Russia =)


Inga kommentarer: