torsdag 9 juni 2011

Wedding dresses

Tar en paus i tentapluggandet och surfar på lite bröllopsklänningar. Jag har alltid velat ha en klänning som är mer än bara vit, gärna med rött eller svart i. Här är några jag har hittat som är rätt så nice. Vad säger ni om dessa? Säg gärna vilken ni tror kommer passa bäst, eller kom med andra förslag! =)

Bilderna är tagna från lite varstans på webben....

Denna är mycket vacker, jag gillar stilen.

Denna är himla sexig om inte annat! Frågan är om man orkar hålla inne magen hela kvällen, haha!

Denna är ju lite cool, men jag är inte så mycket för sjöjungfruklänningar...
Vet inte hur det skulle se ut med en helröd klänning på ett bröllop, det kanske skulle vara fint. Man kan ju alltid ha någon vit detalj, så som slöja till exempel eller ett band i midjan...

Denna är nästan favoriten just nu! Jag skulle känna mig mycket vacker och speciell i en sådan "volym'ig" klänning! Sen gillar jag att den är mera beige än vit, det ser bättre ut tycker jag

2 kommentarer:

Lina sa...

Jag tror att du skulle vara riktigt fantastiskt i alla klänninganra men jag är nog mest förtjust i den översta och den nedersta....

Kelda Stagg sa...

Samma här, den nedersta va sjukt läcker om du ska ha annan färg än vit, och tror du skulle se helt fantastiskt ut i den. Nr2 skulle du också va helt sjukt sexig i!