fredag 26 augusti 2011

Fredag

Igår tog jag en tripp till Kalmar för att uträtta typ tusen ärenden.  Dessa inkluderade bland annat att köpa duschdraperi och nya joggingskor. Hittade draperiet på Lagerhaus för 149:- så det var ju helt ok. Skorna hittade jag såklart på kära Stadium för 499:- medlemspris - score! Helt ok sköna och lätta som fjädrar, precis som jag gillar't. På min löprunda idag gick det dock inte så bra. Hade megaont i huvudet och fick superhåll på båda sidorna efter ett tag också, så det blev snarare en powerwalk med inslag av spring. Detta kompenserade jag dock genom lite yoga hemma, till den härliga yoga-DVD'n jag också införskaffade på Stadium och så en promenad med min gode vän F. Vi gick bland annat förbi fina Teleborg Slott, så vackert! Nu ska jag nog bara vara ledig hela kvällen hade jag tänkt. Det är faktiskt gött ibland!

Fina slottet

Badrummet

Skorna

2 kommentarer:

Bratwurst sa...

Gift dig på slottet!! :) Haha

Elena sa...

Om det inte låg typ 5 meter från campus så hade jag gjort det. =)