onsdag 18 januari 2012

Victory rolls

Ärligt talat jag blir tokig! Fick för mig att "vintage frisyrer är ju fint! Låt oss kolla på youtube tutorials! JAA!" mm och så gjorde jag det och tänkte "detta ser ju faktiskt inte så svårt ut!" Och sen satte jag på lite skön musik ur Cry Baby för att komma i stämning och skuttade glatt till badrummet. Men helvete! Det är ju jättesvårt! Beror detta på att det är första gången jag ens provar? Har jag för långt hår? Eller har det något att göra med att jag inte använde så mycket produkter (för jag orkade inte kleta ner mig) och håret är för glatt? Gaaah, jag blir tokig.... Vill liksom vara fin på fredag och jag är så trött på mina vanliga frisyrer! Eller så frågar jag om lite råd när jag klipper mig på Ragdolls imorgon....... stupid hair.


Inga kommentarer: