söndag 19 februari 2012

Myshelg!

I helgen var mamma och hälsade på mig! Hon tog med sig lite kläder, min symaskin och lite annat som jag lämnat i Skövde, och mina nyinköpta längdskidor också! I lördags drog vi ut och körde nästan 10 km! Det var jättekul och jag ramlade "bara" fem gånger. Det skall tilläggas att senast jag stod på ett par längdskidor så var året nittonhundratalet nittiofem. Typ.

På lördagkvällen gick vi och hälsade på på Teaterbaren och blev vänligt bemötta som vanligt :) därefter åt vi mumsigt på Tzatziki. Det är verkligen en supermysig restaurang! Och gott är det! Lammkotletterna är att rekommendera.

Idag var det blött och slaskigt ute, så inga skidor idag! När mamma hade åkt fick jag äntligen igång Sims igen, så det blev spel och nöje resten av dagen. Det kan man gott få innan arbetsveckan börjar!!

Och snart kommer min Wolfie hem till mig.... Yey! <3