söndag 29 januari 2012

Söndagsuppdatering

Har haft en härlig första vecka på jobbet och en mycket trevlig helg. Var ute en sväng i fredags och det blev riktigt roligt och lagom! I lördags tog vi det mest lugnt för att vila upp sig efter veckan och idag, söndag, ägnades dagen åt långpromenad i vintersolen, städning, yoga och mys. Måste dessvärre redan dra till Sthlm idag för att slippa gå upp kl 04.00 imorgon och det är inte alls roligt att behöva åka ifrån mys =( Men men, vad ska man göra. Är i alla fall laddad för en ny vecka!

Jag funderar lite på att skaffa ett nytt handfat i badrummet. Det vore nice att sätta in ett som har ett som är riktigt stort och har skåp under sig. Tittade på några lite snabbt i förbifarten när jag och Cissi var på Ikea härom veckan, men tror jag borde titta lite mer seriöst, för det vore gött med ett nytt handfat verkligen. Sen vill jag även ha en ny spis och ett badkar....men det lär ju få vänta... eller om man skulle ta badkaret först...? Då skulle jag bli superlycklig...... Nu när jag skriver detta upptäcker jag att jag mest är sugen på badkar. Åh, lets find one!

Typ som detta, såååå snyggt!

1 kommentar:

Cissi sa...

Gaaalet snyggt badkar!! Fixa ett sånt så kommer jag och badar hos dig! :)