fredag 15 januari 2010

Game Night and Update

I onsdag körde vi som sagt lite game night med TP hemma hos mig och love. Det var roligt, trevligt och städat. Så självklart var jag och Stoffe tvungna att göra något wild and crazy när folket hade gått hem. Så vi drog ut haha. Sjösjukan följdes av O'learys. På Sjösjukans toa träffade jag en mycket trevlig tjej som hade asskön stil nästan lita Gaga-style men inte rikitigt så extremt. Ångrar att jag inte ens hannfråga vad hon heter! Aja, another time maybe?



















Igår spenderades åt att laga god mat, städa lite, How I met your Mother och Sagan om Ringen - Konungens återkomst. Massa mys! Idag blir det TRÄNING! Oh yeah! Men först blir det min frukostsmoothie, mmm! En halv avocado med hallon, lite banan och mjölk. Det + ett kokt ägg eller en macka är awesome. DEFFA TIME for the summer summer summer time =)!