söndag 20 december 2009

Bildfixaren Sophie

Skickade in en bild till en tjejs blog, som är väldigt dktig på PS. Hon brukar göra iordning bilder åt folk som skickar dem till henne. Nu hade jag inte någon speciellt bra bild att skicka så det blev denna - och kolla vad fint det blev! Besök hennes blogg här.

Klicka på bilderna för att få dem större.




Annars har jag inte mycket mer att tillägga, förutom att vi har det mysigt och gött ute i stugan här på landet. Love kommer hit till nyår, men julen blir firad endast med familjen. Fick reda på att Cissans och Martins lilla Eleonor har fått vattkoppor. Kommer de på besök försvinner jag into a galaxy far far away - för jag har inte haft det! Och jag tänker inte fira in det nya året med saftiga koppor. No frickin way.

Har även tagit massa fina vinterbilder, men kan inte lägga upp dem då jag inte har någon sladd med mig. Dumt att glömma det. Och så är min iPod sönder också. Kul va?

3 kommentarer:

susanna sa...

Min iPod är också sönder. Jättekul.

susanna sa...

Haha, vad stört! Levde din iPod på riktigt eller vad, med tanke på hur den reagerade :P. Min dog när jag laddade den. Den slutade fungera under laddningen och gick inte att starta mer.

F R I D A M [freedom] sa...

Du är en av kandidaterna i veckans blogg! Dags att samla röster så det blir just du som vinner ;)

Kram, Frida M.