fredag 4 december 2009

Insjunkning

Nu har jag börjat sjunka ner lite bekvämare här i land of Kalmar. Man börjar känna sig lite hemma. Centrum är fortfarande en främmande plats för mig. Dcok börjar vissa platser kännas lite mer familiära nu. Folket börjar växa på mig allt mer och man börjar känna av en viss gemenskap. Tro mig, det går inte att jämföra med Uppsala och alla mina underbara människor där. Inte än i alla fall. Kanske kommer det aldrig att bli samma sak. The end of an era, liksom. Men jag tror att det blir bra till slut. Everything is going to be just fine.


Aaa, där jag bor finns det slott och grejer. Men vad är en bal på slottet? =)

2 kommentarer:

Sheriilyn sa...

Älskar gamla slott. :)

sv. hehe, ja jag tror jag såg den där växt-ringen också. hon hittar de mest knasiga sakerna alltså.

Billy sa...

=) Vi finns alltid här för dig i Uppsala. Vi är aldrig långt bort!!