tisdag 29 december 2009

Veckans blogg och grejer!

Blev framröstad i fridam.se's "veckans blogg"! Askul, förutom att såhär över julhelgerna så är det typ ingen som sitter vid datorn hahaha...jo jag...och ett par stycken till....

Hittade världens klockrenaste bild på Facebookgruppen "You're not a vampire, you're a sparkling douche in a tre" (ahahaha klockrent). Behöver jag säga mer liksom?

Hahahahahhahahaaaaa!!!!

Ska det vara vampyrer så ska det vara Anne Rice's Vampire chronicles och inget annat!

Lestat <3


2 kommentarer:

susanna sa...

Haha, jag håller med!

Erica sa...

Jag har sett första Twilight-filmen och tycker att den var ganska bra. Men jag förstår inte riktigt hypen, då jag tycker att det finns många andra vampyrfilmer som är minst lika bra, bl.a. "Interview with the Vampire". Tom Cruise som Lestat i den filmen är nog min favoritvampyr. :-)

Svar: Ja, "Cry Baby" är mycket bättre än "Grease". :D