torsdag 10 december 2009

Stuff

Med smärtor efter vaccination i armen måste jag ändå säga att jag sov gott idag. Man kanske inte kunde njuta avatt ligga på sin vänstra sida lika mycket, men det funkar liksom. Nu har man det gjort också. Får se om det växer ut en tredje arm på mig någonstans, eller nån annan biverkning man ännu ej hört talas om. Har ni vaccinerat er mot svinisen?

Som lovat så skulle jag ju visa vad jag inhandlat häromdagen! För när jag handlar saker så är det faktiskt en stor händelse, med tanke på att jag typ aldrig har råd med något.

Träningskläder! Byxor på Stadium 299 och t-shirt på new yorker 35:- (för vem fan köper träningst-shirt av typ exakt samma material fast för 300:- istället, på Stadium. Inte pank-Elena i alla fall)


Pyjamas från H&M 199:- Världens myspystyg är den gjord av också. Och pose'n medföljde...


Sen ville jag även visa att jag kan sticka - kolla vilken fin halsduk det blev! My first thing ever =)

1 kommentar:

susanna sa...

Min naturliga hårfärg är blont, fast förmodligen snäppet mörkare än vad utväxten visade på den gamla bilden på mig.

Aha, du vågade ta sprutan! Jag tänker inte göra det. Svininfluensan dödar mycket färre människor än vår vanliga influensa. T.o.m. vinterkräksjuka verkar döda fler människor. Media har förstorat upp det en aning känns det som :P