måndag 14 december 2009

Kill me I cried, and the uppsats said no.

Sitter med det sista på uppsatshelvetet, som självklart är drygast. Varför är det alltid så, att när något nästan är klart så blir det som jobbigast? Den sista biten ska alltid vara sån jävla pain. Men snart så. Snart. Snart är det färdigt. Och då jävlar kommer jag att vara nöjd!

Jo, jag har kanske varit lite seg med uppsatsen och kanske dragit över lite på tiden. Men det var för att jag och min handledare kom överens om att mitt ämne kräver det och better that än att lämna in en halvbra uppsats i tid. Vilka har inte dragit över liksom. Ah fuck it. Det kommer ju bli klart och jag komemr vara nöjd och alla andra ochså och sen kan man gå vidare och sen kommer hej och hå polishögskolan. The world keeps on spinning.

Lite trött på uppsatsen nu. 
Och nej, jag orkar inte tvätta bort mitt naggellack just nu även om det inte är så fint när det bara är kvar på halva nageln.


3 kommentarer:

susanna sa...

Vad är det din uppsats handlar om? Minns inte om jag frågat förut :)

Biljetterna gick på 880 kr + förköp, vilket var överkomligt :)

lena sa...

ahh. uppsatshelvetet! jag känner igen känslan. eller gör jag det? hmm jag har ju inte börjat än... så vi kan anta att jag kommer dra över tiden och sitta med den precis som du om ett år. även omjag ska vara klar i juni. men lycka till. kämpa på!

Kelda sa...

Kom igen! You can do it! Och jag vill lasa den sen ocksa :)