fredag 25 december 2009

Post-Julafton och Ville Valo =)

Vilken mysig Julafton det blev! Jag, mamma och Christer åt god mat, gick till kyrkan och lyssnade på fin sång (och en präst som snackade goja - helt seriöst, ingen av oss förstod vad hon menade) och sen hade vi julklappsutdelning. Alla fick så himla fina saker också! Det var inte många paket men himla grymma sådanna! Jag fick penslar, oljefärger och staffli (nu jäklar ska det målas målas målas), en iPod (min dog ju, som ni kanske kommer ihåg) och pengar (för jag är tydligen svår att handla till haha). Mamma fick en stickad halsduk och pannband (som jag gjort själv! Lägger upp bild sen) och Melody Gardo's skiva av mig och en MacBook av Christer. Lyx! Christer fick i sin tur mjukisbyxor av mig och en resa till Barcelona för att kolla på fotboll av mamma. Lyx det också! Båda fick i sin tur en musée-weekend i Kalmar av mig och Stoffe. Christer har pratat om Kalmar slott ett bra tag och jag vet att båda älskar museum, så vi får se hur många som hinns med när de kommer till oss i februari. Sammanfattningsvis kan jag alltså sannerligen påstå att det var en underbar julafton! Och nu ser jag verkligen fram emot nyår!

I brist på andra bilder på mammas laptop så bjuder jag på en nyårsbild från förra året!


....och en bild på Ville Valo som jag hittade....nice.

4 kommentarer:

F R I D A M [freedom] sa...

Nu är vinnaren i veckans blogg upplagd! Kika in och kolla om det är du som vann :)

Kram, Frida M.

Kelda sa...

grattis elena! :D

Kelda sa...

jag är redan i sverige :) fram till fredag, då blir det canada igen. kram!

F R I D A M [freedom] sa...

sv: Tack så mycket! ;D