torsdag 3 december 2009

Kalmar illness part 3 - GAAH!

Helt seriöst jag har aldrig varit med om att man kan få såhär många diseas-äckel under så kort tid. Först var det ju urinvägsinfektion, sen blev det visdomstandsinflammtion from HELL och nu är det förkylning i form av rasp i halsen och hosta. Allt detta på en månad. Nu tror jag seriöst at Kalmar inte tycker om mig. Eller så är det nån i Kalmar som inte tycker om mig och sitter med en häxhatt och kittel på kvällarna och cast'ar evil spells på mig. Vem det nu är - lägg av med det! Jag är less! That is not a very friendly Willow thing to do... eller jo..evil Willow thing to do!



Idag ska jag göra det jag gör bäst - plugga samtidigt som jag spelar Sims (jag lovar att det faktiskt funkar bättre än att bara plugga. Anledningen till detta förklarar jag någon annan gång om ni vill veta - det är rätt coolt faktiskt!). Dessutom ska jag försöka tvätta och städa lite här hemma. Inte tänker jag ligga helt utslagen bara för att jag inte är 100% frisk. Lite tråkigt att jag måste skjuta upp träningen en vecka till bara. Hade ju verkligen sett fram emot Nautilus och Yoga igen!

Avslutar för tillfället med Ville Valo och återkommer senare! =)

4 kommentarer:

Fru Sessan sa...

Det är jättetugnt att träna det här nya programmet. Orkar fan inte hela vägen´, så jag försöker vänja mig vid de tunga vikterna osv. Börjar med det riktiga 6 dagar i veckan i 8 veckor efter januari.

Har bara kommit till skiva nr 2 och det har inte ens gått en vecka, så det är svårt att säga. Om två veckor och jag kört fas 1 två gånger, borde jag iaf känna lite mer muskler =)

Nightfall sa...

sv: Vet inte riktigt eftersom jag aldrig va in där haha :P

Sophie sa...

SV: Visst skulle jag kunna tänka mig att hjälpa dig med en header, men jag vet inte hur blogger.com fungerar. Så efter att jag skapat den skulle det vara upp till dig att få in den på bloggen :) Och du skulle behöva ta reda på pixelbredd och pixelhöjd också :) Kan du det så hjälper jag dig gärna!

Tessan sa...

Krya på dig sweetie!
Ville Valo 4-ever =)