onsdag 9 december 2009

Lugnt att börja träna verkar det som

Inatt sov jag hela natten. Hostade inte allt. Finally! Dock har jag tydligen legat och skrattat mycket inatt och därmed hållt my love vaken haha..oopsie.. Hur som helst tror jag det är lugnt att börja träna nu, utan att falla tillbaka i sjukdom. Måste verkligen sätta igång! Skolstarten är inte alltför långt bort och min kondition måste bli betydligt bättre tills dess.

Innan jag drar och Nautilusar mig blir det dock plugg ute i köket me korridorsarkeologerna. Problemet är bara att det typ är 16-17 grader d'r ute, så vi sitter fullt påpälsade med tjocka tröjor, mössor och torgvantar. Det funkar ju, men det är fan inte behagligt.Tack för det Kalmarhem.

Återkommer senare idag med gårdagens inköp. Ja, för en gångs skull hag JAG också köpt någonting!


Inga kommentarer: