fredag 9 oktober 2009

Creepy art

För ett bra tag sen fick jag nån flipp på scary art. Det började med att jag spelade en massa DOOM III. Sen drömde min älskling en dröm där en läskig figur var med. Han beskrev den till mig och bad mig måla upp den...och sen kunde jag inte sluta. Till slut fick man självklart idétorka och det var bye bye scary pictures. Här är ett par stycken av dem i alla fall. Säg vad ni tycker! =)

Detta är figuren that started it all, den så kallade Vulture of Veri:



..och en annan karaktär som skulle vara med i samma...värld?


 sen har vi Venom Mistress som inte gör ett ljud utan springer mot en, slår med huvudet så att giftspetsen slungas mot en och man...mår dåligt...


The Judge...han är bara läskig och trasig.




















Ja, så kan det gå ibland när man har lite för mycket fritid. Vad tycker ni? =)
..-hörs senare-..

6 kommentarer:

Fru Sessan sa...

Kreativt! Jag är faktiskt inte skitlkass på att rita, måla... mina estetiska gener har tyvärr inte blviit så starka! Däremot har jag ett sinne för färger, former och layouter! =) ^Jag använder gärna datormusen än en pensel, tihi.. Skitsnyggt, du är skitduktig! =)

Lackleggings, min Prins skulle smälla av, hahaha =)Men jag förstår dig, grymtju =)

Metalnallen sa...

Jag är pappaledig, så emellanåt får jag tid, och då försöker jag lyssna på så mycket som möjligt, ibland kan de gå 1 vecka eller 2 utan en ända recension, men det är sällsynt numera, brukar ta mig tid när jag kan :)

Jajjamän, den har jag recenserat, sök efter den på sökmotorn på min sida!

Unknown sa...

SV: hahaha skönt o se dina comments igen tjejen! Alltid lika roligt att läsa! Allt väl annars då?

/Kramar!!

Sheriilyn sa...

Den sista var ju skitläskig ;O Vad duktig du är.

svar: Jag håller med dig. Aaw, ja jag är jätte glad för den förmånen.
Hoppas du mår bra också! :)

Anonym sa...

Han har skojjat om katrin zytomierska .. kolla! hahahah


http://www.videofy.me/zule/?vid=7718







http://www.videofy.me/zule/?vid=7718








http://www.videofy.me/zule/?vid=7718

Evelina sa...

Vulture of Veri.. shiettans va läskig!:O usch,han vill man änna inte ha på besöka i sina drömmar