lördag 3 oktober 2009

Van Hälsning innan utgång

Ikväll kommer fina girls till mig och leker vinlekar med mig! Tänkte bara uppdatera innan dess och tacka för alla kommentarer också! Det är riktigt roligt att höra av er så fortsätt kommentera! Vi hörs inom kort! Under tiden bjuder jag återigen på en bild. Ja, det är samma outfit som innan av den enkla anledningen att jag hatar min garderob och inte har råd att köpa nytt! Variationen ligger därför i att jag poserar enligt The Ring principen hehehe =)
Följ min blogg med bloglovin






4 kommentarer:

Kelda sa...

Hahaha vilken bra bild!

Susanna sa...

Sv: det är skönt med såna kvällar med. Jag hade egentligen velat vara hemma och sega eftersom jag var seg efter fredagens äventyr, menmen :P

Sheriilyn sa...

Tack! Det var jätte roligt! :D Hoppas du hade en bra kväll du med!
Jag har lagt till dig på bloglovin' också! :)

666AERIME - Hårdrocksbloggen sa...

Nice leggins!