torsdag 15 oktober 2009

It's settled..

..jag kommer att flytta till Kalmar i slutet av månaden. Har fixat andrahandskontrakt med en tjej som ska hyra av mig här i Uppsala och nu blir det in i älsklinens studentrum som gäller. Världens finaste studentrum och studentkorridår är det, så det kommer bli toppen! Vad som inte kommer att bli toppen är att jag kommer ha mina vänner så långt borta ifrån mig. Men ni vet, kära vänner, att ni får hälsa på mig när ni vill! Och jag kommer att komma tillbaka till Uppsala och bo hos er också =)

Någon som bor, pluggar, har bott/pluggat eller bara varit i Kalmar nån gång som kan berätta något bra om staden för mig? Typ...vad gör man for fun där?

Nu jäklar ska jag få klart uppsatsjäveln och bli av med den!


8 kommentarer:

gabriella sa...

vad är det för uppsats du skriver?

Experience No 1 sa...

lycka till med uppsatsen och välkommen åter

Sheriilyn sa...

svar: Åh spelar du också piano! Shit vad kul :) Är inte många i vår ålder som gör det tycker jag.
Vad jag läser går lite i perioder har jag märkt, men fantasy är genren som jag alltid går tillbaka till i alla fall. :) Författare är vad jag alltid har velat bli. :)

Ebba sa...

Cool blogg!

Ebba sa...

Tack ;)

susanna sa...

Jag trivs inte med att tvätta eftersom folk i mitt hus inte förstår det där med att inte tvätta på andras tid :P Så man måste alltid bråka.

Sheriilyn sa...

svar: Ja, jag spelar också gitarr! :)
Ja, jag har skrivit sen jag var fem, eller då kund ejag inte skriva så bra så jag berättade och min mamma skrev. Har kvar den ännu! ^^ När jag var tio år samlade min mormor in en massa av mina berättelser och fick dem tryckta i en riktig bok! Hur kul som helst. Så jag har skrivit i 15 år hittills. Inget som jag har skickat iväg än dock. Förutom min lärare när jag var nio år, hehe. Den blev tryckt i tidningen! :)

Hoppas det går bra med din uppsats!

Sheriilyn sa...

svar Åh, tack! :)