onsdag 21 oktober 2009

Uppe fett tidigt, tuppjävel gå å lägg dig.

Idag åkte mamma till Ryssland och ska vara borta en vecka. Detta innebär att jag har en bil...fast det är inte mammas bil utan Christers stora bil som jag inte är van att köra. Den kommer nog stå still hela veckan hehehe. Men det innebär också att vi klev upp 5.30 idag och åkte till Arlanda ca 06.30, för att mammas plan gick tidigt. Igår lade vi oss runt 00 och båda hade svårt att somna och jag vaknade massa gånger under natten också. Av någon anledning fick jag dessutom växtvärk i båda smalbenen! Fatta va wierd, varför liksom? Ja så kontentan är väll att jag är trött som stryk men vet inte om jag borde lägga mig igen, för då kanske jag kommer vända på dygnet. Och bry er inte om klockan på denna blogg, den stämmer inte med Swedish time och jag vette fan hur man gör iordning den. Klockan är nu 08.30 typ. Åh, what to do. Play some Sims? Eller gå och sova ändå? Ja, jag får fundera lite helt enkelt....

Ja, jag ser ut som the Grudge när jag sover...hahaha...