måndag 12 oktober 2009

Det jag inte tänkte på..

..när jag piercade mig senast vad att en tragus-piercing kan försvåra för iPod-användning. Speciellt om man har sånna där hörlurar som ska tryckas in i örat. I början fungerade det inte allt för att det gjordeför ont och idag fungerar det helt ok. Det gör lite ont ibland ändå och så har luren tendensen att åka ut hela tiden. Därför måste jag skaffa bra lurar som sitter "utanpå huvudet" sådär riktigt härligt och old school. Någon som kan några lurar som är bra och inte för dyra?

Men den e fin ändå...!



Passar samtidigt att lägga upp en bild på mig som liten. Hur ryss får man bli egentligen? Hahahaha! =)

6 kommentarer:

Metalnallen sa...

Har svarat dig angående The Bled och Norma Jean på min sida!

Susanna sa...

Ah, nice :). Gjorde det ont?

Metalnallen sa...

Skumt, inte äns om du uppdaterar sidan?

Jag svarade såhär:

The Bled:

Haha, ok, ja, du funderar i de banorna när du lyssnar på denna plattan eller den låten :)

Norma Jean:

Jag är väl kanske inte lika imponerad som du, men dålig är inte plattan!

Tobias sa...

Tack så mycket :D det ska nog gå bra!

Sheriilyn sa...

Snyggt! Och sötunge. xD

svar: Okej. Jag är kluven i frågan.

susanna sa...

Sv: Jag har varit med i fem år, ungefär. Och är nu den som har varit med längst i bandet :P