tisdag 20 oktober 2009

Flytt = Stress

God damn! Hur mycket får man plats med i en liten etta? Mycket tydligen, som jag nu upptäcker gradvis allteftersom jag packar ner grejer. En massa skit har man lyckats samla på sig också! En massa gamla kläder som är way too small, skor som man tänkt sälja men aldrig gjort, allmänt crap och blöö. Hur ska detta gå egentligen? Suck. Man får väll ta sig ett par timmar och genomföra en ordentlig utrensning! Trodde jag redan hade gjort det...men icke.. Kommer bli GÖTT när det är klart sen! Och belöningen blir ju pojkvänsmys...och det är det helt klart värt!


3 kommentarer:

Jonathan sa...

När är det du flyttar? haha ja flytt är stress jag vet jag jobbar med det och folk blir alltid förvånade över hur mycket saker dom har som kommer fram när dom ska flytta =)

susanna sa...

Spelet går väl ut på att Oogie boogie (med Lock Shock & Barrel) har förstört Halloween town, så Jack försöker rätta till saker och ting innan det är försent. Jag har kommit till Oogie's område nu så jag förmodar att slutet är nära :P. Spelet utspelar sig innan filmen. Men det finns tydligen ett spel till, som heter Oogie's revenge, eller något sådant! Det har jag inte spelat. Det förstnämnda är iaf jättekul.

Det är lite jobbigt med flytt, men det är jättekul att få ett nytt place :)

Sheriilyn sa...

Aaw tack! Det betyder jätte mycket <3