måndag 26 oktober 2009

Mindre än en vecka kvar.

Om mindre än en vecka drar jag till Kalmar. Helt sjukt känns det. Uppsala har varit mitt hem sedan 2004 och nu plötsligt ska jag byta stad. Åka ifrån en familiär miljö.Åka ifrån alla mina underbara vänner. Mina dudes och dudettes. Och mina Magic Beans. Suck man. Men va fan. Vi kommer ju klara det. Visst? Jojag tror det faktiskt. Jag ska hälsa på så ofta jag kan och ni får komma och hälsa på oss i Kalmar så ofta ni kan. Sen ses vi ju på kanske på Nyår och kanske till och med på min födelsedag i november, om ni kan komma ner då. Jag tror det kommer bli en tuff omställningsperiod i början men till slut så blir det fint. Så jag avslutar detta inlägg med följande citat ur vänner som jag tycker passa in i situationen...hehehe...

“And when I told her that I was gonna be moving in with Chandler, she was really supportive…. …You were so great. You made it so easy. And now you have to leave. AND I HAVE TO LIVE WITH A BOY!!!!” -Monica, Friends
 

 

2 kommentarer:

Sheriilyn sa...

Haha Vänner ftw ;P
Fyller också år i november :)

F R I D A M [freedom] sa...

sv; Man börjar uppskatta livet på ett annat sätt om man är med om döden. Beklagar sorgen, vem det nu var<3