måndag 19 oktober 2009

Meningslös TV kan vara underhållande.

Speciellt Viva la Bam. Jäklar vad de killarna är störda i huvudet! Bams enda vettiga är ju att han gillar HIM...och att han är just dum i huvudet ifs..haha. Så nu blir det Viva la Bam ett tag, sen CSI och sen Cols Case. Kriminalserier FTW (även om de är så fruktansvärt fiktionella). Sen blir det sova! Godnatt på er. I brist på annat att rapportera så får ni lite bilder =)

Bam & Ville Valo






En liten wallpaper-bild gjord av av mig (i PS)


Jag och min egna heting =) <3
 


2 kommentarer:

susanna sa...

Aye, spelet kom 2005 :). Jag ligger faktiskt och tittar halvt som halvt på filmen just nu, sjukling som man är. Haha.

Unknown sa...

Dina kommentarer är så jävla sjuka!! Sjukt roliga.. Liten man i magen som munchar varje månad.. Jag fick värsta bilden i mitt hucud när du skrev det! Hahaha Sköning där!