tisdag 6 oktober 2009

In this town we call home, everybody hail to the Pumpkin' Song!

Snart är det Halloween igen och det ska bli så kul! I love I love I love! Problemet är bara att jag detta år inte vet vad jag ska vara. Förut har det varit lättare, då jag har vetat och förberett i tid. Men i år då? Jag vet inte... här är mina outfit från 2007 och 2008

2007 - Vampire School Girl





2008 - Corpse Bride, och min älskling som Tim Burtons Vincent Price!








Både festerna hölls hemma hos mig och det var galet kul Mycket mycket folk kom också och alla var seriöst utklädda! Hur kul som helst! Önskar jag kunde lägga ut fler bilder på folk men då tar detta inlägg aldrig slut. Så vad ska man hitta på i år egentligen? Åh, det är svårt. Men nått blir det alltid.

Brukar ni "fira" Halloween? Vad ska ni vara på Halloween i så fall?

tataa for now...

5 kommentarer:

Sheriilyn sa...

Så fina förklädnader!
Tyvärr brukar vi inte fira det så, vilket är hemskt tråkigt. Älskar att klä ut mig! :D

Fru Sessan sa...

Jag bara avgudar din outfit =) Jag menar, fan va coolt! Så vill jag se ut på halloween, tihi =) Dock är jag inte så sugen på att trascha min brudklänningen...

Vet inte alls vad vi ska göra... inget vi har planerat, du då?

Sheriilyn sa...

svar: Nej, det var det jag menade - aldrig några särskilda halloween-fester eller maskerader. =/

Helena sa...

Ja dina Halloweenfester är ju alltid livade :) Det är ju jättekul när folk anstränger sig sig sina outfits, mer party-känsla då.

Fru Sessan sa...

Vi får se vad det blir av i år, har inte varit på nån halloweengrej sen 2005 typ... haha...

Det är sjukt jobbigt att vara värdinna ibland. Har haft tre stora hemmafester med tema varje gång. 30-40 pers med lekar å annat som ska räcka en hel kväll/natt! =)

när flyttar du då?