fredag 2 oktober 2009

Höstmys

Pang sa det och så slog vädret om till höst. Man blev ju lite chockad när man helt plötsligt blev tvungen att skrapa bilrutan på morgonen! På mammas bil då alltså. Jag var i Skövde och hälsade på när vädret sa pang. Det var faktiskt mysigt att vara där så länge. Vi var till 99% ute i stugan och inte i stan, bastade varje dag och åt en massa gott. Härligt! Nu är man tillbaka i Uppsala där man inte har pengar och så god mat igen. Men det ingår väll i studentlivet..eller ja...fd studentlivet (för nu pluggar jag ju inte denna termin). Angående polishögskolan, som eventuellt skulle börjat i januari om man nu kom in, så fick jag reda på jobbiga nyheter. Istället för 302 pers som skulle kommit in, så ska de bara ta in 140 personer! 60 i Umeå och 80 i Växjö och INGEN i Stockholm! Goddammit liksom.... så det känns ju lite surt och kört....men vi får se vad november månad kommer med för besked..... bjuder på lite bilder under tiden.


 

9 kommentarer:

Captain BlackHat sa...

Fan va snyggve du är älskling! :D ... och goddammit..red eyes har jag ALLTID... jävla nötter till bögon jag har ;) :*:* <3

Sheriilyn sa...

Åh vilket långt, fint hår du har! Den färgen på tunikan du har är en av mina favoritfärger. :)

svar: Ja, verkligen! Gillar att kombinera svart och silver. :)

Anonym sa...

FIN BLOGG! :)

Bevaka varanda via bloglovin?

Kelda sa...

Jobbigt med att de inte tar in nån i sthlm. Men det är ju bara att fortsätta söka, du kommer ju isf komma in nästa gång de tar in från sthlm! Kram!

Anonym sa...

sv har lagt till dig nu=)

Metalnallen sa...

Har svarat dig angående Apocalyptica feat. Ville Valo o Lauri på min sida!!

Susanna sa...

Hoppas du blir en av de 140 personerna!

Sv: Tack :P Man försöker, men det går väl i perioder, hehe.

Metalnallen sa...

Ok, men då får jag svara här då :)

Jag skrev:

Ja, den är riktigt bra, jag gillar HIM, men inte The Rasmus, men inte denna låten så passar Lauri faktiskt, och som du skrev, så är videon riktigt fin den med!

lena sa...

ahh jag håller tummarna för dig! hoppas du kommer in. annars kanske du akn plugga osteologi eller nåt. måste ju också vara bra för din framtid. så kan du söka polisen igen.

som sagt lycka till