torsdag 29 oktober 2009

Skrivuppehåll

Det är så mycket med flytten nu att jag varken har inspiration, ork eller tid till att sitta på bloggen och uppdatera. Efter helgen, då den mesta flyttdrygheten kommer att äga rum, kommer jag att uppdatera igen. Hoppas ni väntar, ni som brukar läsa här! Och att ni kommer tillbaka =) Under tiden kan vi ju göra såhär, vi har lite frågestund! Är det något du undrar? Anything? Så fråga på så svarar jag nästa vecka! (Om din fråga inte är alldeles för opassande.....)

Kram på er sålänge!
Här får ni en gammal bild på mig som the Log Lady i Twin Peaks... oseriös...det finns en mer seriös bild någonstans men jag hittar den inte. =(


7 kommentarer:

Grimgoth sa...

sv:
det blir min klassiska corpse paint.

susanna sa...

MEN! Tänkte ju fråga var du fixat dina vampyrtänder :P Tänkte försöka hitta något till imorgon.

Sheriilyn sa...

Självklart! Hoppas flytten går bra! :)

susanna sa...

Det var värt det :) Vill ha dem permanent! Även om det var omöjligt att äta under tiden.

Cissan sa...

Ingen tar frågestunden på allvar. Ok här kommer i alla fall två:

Hur vet du att du heter Lena? Har du alltid vetat det eller är det kanske något du... lärt dig?

Vad tycker du är viktigast att tänka på när man ska resa bort en helg? Något som är så viktigt att man kanske måste skriva upp det på en kom-ihåg-lapp?

Puss och hoppas att flytten gick bra!

John sa...

Hello, I am a student at NYU and am doing some research into the effects of the sun on the corpses of hanging victims exposed to the elements; especially the sun. What is critical for me is to know the possible color changes that would occur in the skin of a corpse naturally exposed to the sun. I saw that you maintain a blog in forensic science on a google search, could you suggest any references for me?

Thanks,

John

John sa...

I forgot to mention, I can be reached at jpg359@nyu.edu