tisdag 6 oktober 2009

Lite fint... =)

I lördags fick jag lite fina örhängen av mina kära J och M! Hade spanat in dem på Gina Tricot nån gång när jag följt med dem på shoppingrunda, men kunde inte köpa det, för att jag inte har några pengar - som vanligt these days. Men de kom ihåg! Jag ska ju flytta snart och de ville ge mig något fint och TRO att jag blev glad! Ni är bäst my little Magic Beans! Örhängena är verkligen så jag. =)

Idag ska jag träffa en bekant och prata om eventuell framtida photo shoot! Kanske blir lite bilder från idag också, who knows! Ni får hålla er uppdaterade to fint out helt enkelt!

Take Care now! Bye bye then! (For now)

6 kommentarer:

♥ N I G H T F A L L - Barbie outside, rocker inside. sa...

sv: Tack för din kommentar <3 den gjorde mig glad :)

Susanna sa...

Jag har skrivit om vestalerna förr och då främst använt mig av de antika författarna, men vid det här stadiet vill handledaren gärna att man fokuserar på något mer materiellt. Det är på magisternivå, just nu, men det är tänkt att det ska användas som en ingång till forskarutbildning. Det är väldigt intressant :)

Sheriilyn sa...

De var snygga. :)

svar: Ja, det är så fruktansvärt integritetskränkande. Tack så mycket! Det betyder ♥

Anonym sa...

tack ;D

Gia sa...

Tjusigt med lite färg!

Asså, blogspot är okänd för mig. Men det finns ju fler besöksräknare än googles. Jag hade en förut, men den slutade funka efter ett tag. Tror att den hette easycounter =)

Evelina sa...

i like em', a lot *australiensk accent*